Recent Posts

неделя, 15 ноември 2009 г.

500 days of summer


Момче среща момиче. Момчето се влюбва в момичето, но тя в него не. Общо взето около това се върти целия филм. Разказва се за младежа Том, който се влюбва до лудост в Самър, но тя се оказва от онзи тип жени, които са "леко чалнати" и имат някакво "космическо разбиране" за нещата от живота. Странна по душа, свободна, изглежда, че Самър използва Том. Тук това малко, като че ли се избягва, тъй като това не е самата идея на филма, но ясно се забелязва, което лично мен ме подразни. Момчето е много "податливо" на женските номера и по този начин с оправданието, че иска просто приятел, Самър се възползва от чувствата му доста грубо. Позната история от реалния живот. Както и да е, май се отклоних. Основната идея тук, от това, което аз схванах, е че нещата не са чак толкова "космически" и съдбоносни. Няма такова нещо като "Писано ми е", няма съдба. В последната случка Том разбира, че всъщност повечето неща в нашия живот са чиста случайност и това да се възползваме от тях зависи от самите нас, но и не бива да се взимаме толкова на сериозно, тъй като нещата просто се случват или не на случаен, произволен принцип.
Според мен, не е точно така, мойто мнение е, че няма случайни неща на тоя свят, но пък във филма открих няколко интересни заключения и хрумки, които поне на мен ми харесаха.
Филмчето става за една свободна вечер, може да си извадите някои умни заключения, знае ли човек. Гледайте го, ако си падате по "странните" типажи :).

0 коментара:

Публикуване на коментар