Recent Posts

събота, 14 ноември 2009 г.

DJ

Бях доста зает тази седмица, макар че бяхме ваканция. Имах куп неща за отмятане свързани с даскалото, а отделно се подготвях за изява. Вчера ми се отдаде възможност да пускам в един клуб. Бяхме аз и още двама DJ-и, без значение имената, важното беше, че се държаха доста земно и приятелски настроени към мен, което едновременно ме учуди и зарадва :). Естествено, събитието беша "хаус парти", пускахме Progressive и Tech основно. Аз ги подгрявах от 22:00 до 00:30. Хората, които се бяха събрали се раздвижиха, кефеха се, което естествено, беше и моята основна цел. Направих си кефа, почешах си крастата да пускам в по-голям клуб и сега се надяваме все по-често да ми се отдава тази възможност, защото да радваш хората, те да ти се радват на теб и музиката, която пускаш...е няма по - готино нещо! :)

0 коментара:

Публикуване на коментар