Recent Posts

четвъртък, 1 октомври 2009 г.

Pay It Forward



"Какво означава светът за вас?"

Наистина, питали ли сте се какво място заема светът във вашия мироглед? Аз не съм, или по-скоро не бях. Обикновено не обичам да се причислявам към групата хора, които от всеки филм правят собствена, лична трагедия и както се казва "се вкарват във филма", но "Предай нататък" наистина ме грабна.

Идеята за по-добър свят е представена по доста креативен и нестандартен начин от младо 11 годишно момче. Учителят му поставя за домашна работа да помисли върху идеята как той би променил света. С доста увлекателни думи, "даскала" заинтересова момчето, което доста бързо се запалва по идеята за "един не толкова гаден свят", създавайки уникален проект. Неговата идея е да помага на хората, по думите му - да направи "нещо голямо", правейки добрини за 3-ма човека, които от своя страна помагат на други трима, те предават щафетата на следващите и така нататък. Постепенно тази идея се разраства до такава степен, че става движение. Неподозиращото хлапе е поканено дори да заснеме клип, обяснявайки "домашното си", именно този момент от филма ме накара да си дам малко "храна" за размисъл на сивото вещество. За съжаление момченцето бива наръгано с нож от свой съученик.

Краят на филма е доста тежък, наистина, но остава онова горчиво чувство, което просто те задължава да помислиш върху въпроса "Какво е светът за теб?..." и производни подобни...


Наистина филмът е качествен, заслужава си (:

0 коментара:

Публикуване на коментар